Liftinstituut stapt over op nieuw ICT-systeem

Op maandag 3 juni gaat Liftinstituut over naar een nieuw ICT-systeem. Deze overstap is een belangrijke stap in onze voortdurende inspanningen om de bedrijfsprocessen te verbeteren. Zo kunnen we onze klanten nog beter en gerichter van dienst zijn met nieuwe software en apps.

Kleine verandering

Een nieuw ICT-systeem behelst ook verandering. Wij doen onze uiterste best om aankondigingen, rapporten en facturen op de voor klanten bekende wijze te versturen. Voor sommige klanten kunnen documtenten er anders uitzien of processen net even anders verlopen dan zij gewend zijn. Zij kunnen dan contact opnemen met de accountmanager.

Nog betere dienstverlening

Liftinstituut ziet ernaar uit om de dienstverlening met het nieuwe ICT-systeem naar een nog hoger plan te tillen. Voor meer informatie kunnen klanten de meest gestelde vragen en antwoorden bekijken op www.liftinstituut.nl/nieuw-ict-systeem.

Mijn Liftinstituut - al uw keurings­informatie inzichtelijk

Het klantportaal Mijn Liftinstituut biedt u inzicht in uw keuringsrapporten, certificaten en liftgegevens. Heeft u nog geen toegang tot ons portaal? Vraag uw accountmanager naar de mogelijkheden.

keuringsinformatie vanaf 1 juni 2024

Werk in uitvoering

We bouwen momenteel nog aan ons klantportaal. Mist u bepaalde informatie? Vraag ernaar bij uw account­manager.

keuringsinformatie tot 1 juni 2024