Liftinstituut kan nu keuringsassistentie verzorgen voor liftonderhoudsbedrijven

Via Liftinstituut KeurSupport kunnen liftonderhoudsbedrijven nu de assistentiewerkzaamheden van de monteurs eenvoudig uitbesteden. Vanuit de huidige krapte op de arbeidsmarkt is de wens daartoe vanuit de branche ontstaan.

Correct en zorgvuldig uitvoeren van onderhoud weegt zwaar voor elk liftonderhoudsbedrijf. Logisch dat zij de monteurs daarvoor maximaal willen inzetten. Met Liftinstituut KeurSupport verliezen de monteurs geen tijd meer aan ‘aanwezigheid tijdens de keuring’ Logistiek en vanuit managementopzicht is het ook handig. Nooit meer omkijken naar de assistentie tijdens liftkeuringen.

Ergernis voorkomen

Een keuze voor Liftinstituut KeurSupport is ook een investering in de service naar de lifteigenaar, de gemeenschappelijke klant van het liftonderhoudsbedrijf en Liftinstituut. Doordat de keuringen altijd op tijd plaatsvinden, ontstaat er geen ergernis meer over bijvoorbeeld afzeggingen.

Meer weten?

Wilt u als liftonderhoudsbedrijf weten welke voordelen Liftinstituut KeurSupport uw organisatie kan bieden? Neem dan contact op met Richard Vos: vos.richard@liftinstituut.nl

Mijn Liftinstituut - al uw keurings­informatie inzichtelijk

Het klantportaal Mijn Liftinstituut biedt u inzicht in uw keuringsrapporten, certificaten en liftgegevens. Heeft u nog geen toegang tot ons portaal? Vraag uw accountmanager naar de mogelijkheden.

keuringsinformatie vanaf 1 juni 2024

Werk in uitvoering

We bouwen momenteel nog aan ons klantportaal. Mist u bepaalde informatie? Vraag ernaar bij uw account­manager.

keuringsinformatie tot 1 juni 2024